"A következő videóm gyerekekről illetve egyben életérzelmekről szól de leginkább az életérzésről szól.Pl: a south park pár részében Scot Tenornem elveszti a szüleit hála a dagadék Cartmannak vagy amikor Klye sír Ike elvesztése miatt de a rész végén jól sül ki és amikor az ovis korukban a fiúk boldogan játszani akartak. Az Invader Zimben pedig a Bad Bad Rubber Piggy c.részben Dib kétségbeesetten dörömböli Zim ajtaját vagy amikor a mentösők segíteni akarnak a haldokló Diben és pár percre meghal ugyan de felébred és ott van Fanni(akit már nem kell bemutatnomXD)akit az irkenek bezárták a saját szobájába a démoni ereje miatt vagy amikor 2 irken rendőr megveri vagy amikor boldogan pityeregve vár az ajtó előtt az ember szüleit vagy amikor sír a pincében és az is megható amikor Fanni sír akkor Zim átöleli.És láthattok még pár megható képet.Nah ennyi a mondokám a vidimrőlXDVárom a kommenteket;)"

 

NO COMMENT.

De. Mégis. Most akkor nem a helyesírást boncolgatjuk, hanem zsany666-ot.
Videója leírásában a békéről, lelkizésről, etc. olvashatunk, ehhez nem értem, hogy társul a nevében megjelenő 666-os szám. Ami a sátán száma. És ezt kell, hogy tudja ő is, mert hiába néz ki jól, mindenki tudja, mit jelent. (Egy ateista ismerősöm a Bibliából idézte nekem a jelentését...) A leírás végén azt látjuk, hogy várja a kommenteket. Kommentálták is többen a videót, a legtöbb negatív véleménnyel. Ezeket zsany666 véresszájúan leoltotta.
Feeling(Életérzés). Mifelénk a feelinget érzésnek fordítják, az életérzést pedig life-feelingnek... Mindegy. Bocs.

A bejegyzés trackback címe:

https://thefoolbassist.blog.hu/api/trackback/id/tr54848474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mandy-Zim 2009.02.26. 20:00:03

hát köhömm... én sok mindent tok róla például azt hogy ő mindig keményen megkinlodik a vidikkel a movie makerben legalábbis régebben movie makerrel dolgozott és a tesójának a nevét használja a yutubén és meghogy nem tud angolul:)

Mandy-Zim 2009.02.26. 20:01:46

és még valami zsany666 nem sátánistaXD

Mandy-Zim 2009.02.26. 20:04:39

és még valami zsany666 azér oltogat sok mindenkit mert sokszor kimerül a sulitól

Zimtheirken 2009.02.26. 20:12:44

én vok az:) zsany666...tisztázzunk valamit...sokat fáradoztam avval a videóval és hát...nekem ehhez volt kedvem és bocsánat hmindenkit oltogatok de én ien kiszámithatatlan vok és nem értek angolul sajna...és ha lesz időd megnézed a rajzos vidijeimet?hátha arról lesznek jó vélemények és még valami ha véletlenül megnézed a fanni nevezetü vidimet akkor tudd hogy az nem én vok hanem a karakterem

Zimtheirken 2009.02.26. 20:17:21

vagy nézd meg a többi vidimet...kiváncsi vok hogy mi a véleményed azokról

Portman 2009.03.01. 20:53:29

Melyik rajzosat? Linket tudnál küldeni pls?

Megnéztem többet, tényleg jók, ha tecknikáról beszélünk! A tartalmát sajnos nem tudom értékelni, ugyanis nem nézek Invader Zim-et...de biztos jó az is! :D

Én is szoktam néha MovieMakerezni, úgyhogy átérzem a szendvedést, nyugi! ;)

Zimtheirken 2009.03.08. 23:23:33

ezt a videót nézd meg:Dén csináltam csak mandi névvel
www.videoplayer.hu/videos/play/220047

Zimtheirken 2009.03.08. 23:26:23

kiváncsi vok h arra mi a véleményed:D
mármint a rajzos videomraXD

Portman 2009.03.09. 21:13:06

Aaahh kurva jól rajzolsz!!! Respect!
süti beállítások módosítása