Gondolatok

2009.02.17. 19:34

Visszatérve: nem voltak igazából fogyatékosok, de elég hitelesen próbáltak annak látszani.

BKV: Ha bérletfelmutatásit kérek, és bemutatom a bérletem az akácfában, akkor miért kell nekem fizetni? Megvettem a bérletet, tehát jogosan utazom vele. Akkor miért kell fizetnem?

Osztálytárs: Reggel mondtam bent, hogy voltam kint tegnap. Erre a hölgy csípőből lebaromállatoz. Illetve folytatta is a sort. Ezzel vitába mertem szállni, erre egoista lettem, nagyképű, bunkó, meg nem tudom, mi még, nem jegyeztem meg. Hehh, igazán aranyos. :D

Az új header milyen?
 

Szerző: Portman

2 komment

Címkék: gondolatok csak

A bejegyzés trackback címe:

https://thefoolbassist.blog.hu/api/trackback/id/tr28949234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czmaria 2009.02.24. 22:00:26

Ez én voltam??? :/ :/
Ha igen, bocsi, nem szoktam ám ilyen lenni, tuti halott voltam a fáradságtól!
Mária

Portman 2009.03.01. 20:37:56

Jajj, Mária, dehogy! De ezt már megbeszéltük! :)
süti beállítások módosítása