WARD FARSANG

2009.02.20. 23:42

Hát ez valami hihetetlen jó volt! Az iskola történelmének legjobb farsangja, de nekem külön élmény. Sosem táncoltam még igazán, ma ideges lettem, hogy mindig csak nézem, hogy a gyönyörű csajok táncolnak, és ma megtanultam valamit. Többen tanítottak is, és tök jó. Hatalmas buli volt, aki nem jött el, baszhatja. Kábetűsen /különlegesen/ kib****** JÓ volt.
Embertelen jó! Mégakarokmégakarokmégakarok!!! Jövőre nem lesz Fruzsi, de akkoris jó farsangot rendezünk, még jobbat! Nehéz lesz, de már előre várom.

Ma 15 órán keresztül otthon sem voltam. Megérte.

(L)

A bejegyzés trackback címe:

https://thefoolbassist.blog.hu/api/trackback/id/tr33955810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása