'090217

2009.02.17. 16:09

Jajjh, ma is mentem volna ki.. bár még mehetek, fogok is, később.
Hihetetlen! Amíg hazajöttem a suliból, a váciucca-fővámtól villamos útvonalon, teljesen kikészítettem a nem túl erős idegeim... ennyi idegesítő kis, nagy picsát, ahogy a downkóros fejükkel menőznek... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Ha a mókusnak ilyen feje lenne, magára gyújtaná az erdőt, bazeg!!! Látni kellett volna futni őket... gyp-osztag. Komolyan, forestgump vazze. Fejjel lefele fordított ipszilon (-Y) alakja volt a legtöbbnek. A fej meg.. egy kéthetes vízihulla esküszöm, szimpatikusabb és szebb.
Kész... Aztán a villamoson a trendi csajok...pf. Ahogy nagyon keményen és nagyonnagyon menőőőn taglalja, hogy a fígónak benyomtákazorrátacigányok. Rohadt jó. Csakhogy: Először is, engem rohadtul nem érdekel. Másodszor, valószínűleg a többi utast sem. Harmadszor meg alapprobléma: megérne egy posztot a mai fiatalság. Egyébként se mellettem cigányozzon, mert felb***a az agyam, és az ő orrocskáját, azt a fitosat is benyomom.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://thefoolbassist.blog.hu/api/trackback/id/tr64948773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása