Born to be Wild!

2009.02.22. 17:49

Felébredtem nyolckor, de aztán tízig aludtam. Délig elszórakoztam, gitározgattam. Fél egykor kellemes családi veszekedés kezdődött, de én nem voltam benne. Aztán mentünk nagymamámhoz ebédölni. Én bringával. Kajáltunk, én eljöttem, mert bringázni akartam. Előtte hazaugrottam egy sapkáért, meg fújtam a hátsó kerekembe, és ráraktam a jó szelepsapit.
Minden kész, mehet. Először is lemértem stopperral, hogy innen a suliba mennyi a menetidő. BKV-val 20-30 perc, bringával 10 alatt megvolt. Mondjuk vasárnap délutáni forgalom esetén, montival. Cirkálóval hézköznap más lesz azért.
Aztán a városon keresztül elmentem a Margit-hídig. Azon át, és megkerestem azt az emelkedőt, amelyben fogadtam egy barátnőmmel. Miszerint feltekerek rajta. Megnézni megnéztem, de felmenni már nem tudtam, pedig a fogadás tárgya nem hosszú, csak 20 %-os. Viszont odáig is mászni kell. Meg meg is kellett találnom, annyit tudtam, hogy Árpád út - Szép völgyi út - Folyondár utca - Nyereg utca. Megtaláltam, de a Szépvölgyi úttól aktív mászás pihenés nélkül a Nyeregig. Szóval a Nergen már nem mentem fel, csak toltam. Fönt pihentem, mert már támolyogtam. Aztán épp indulni készültem, jött lefele egy rider, jó arc volt, vigyorgott, és köszönt. Én is vigyorogtam, és köszöntem. Aztán legurultam, és elindultam haza, tök fáradtan, de azért még a Margit-híd budai hídfőtől a Gellért térig versenyeztem egy trekkinges sráccal (nyertem). Itthon bezuhantam az ágyikóba, és pihentem. :D

Itt az útvonal, a Gellért tértől:
 


 


Nagyobb térképre váltás

A bejegyzés trackback címe:

https://thefoolbassist.blog.hu/api/trackback/id/tr88958819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása