Végre egy tiszta poszt

2009.03.05. 16:01

Tegnap délután kaptam vissza a szervizből (bicycle.hu/) a városi cirkálót. Szééép. Jóóó. Oldschool Red Bunny. A féke, csak hátsó, kicsit nagyon szar, de fel fogom rakni az elsőt is, és ha kopik, jó lesz a hátsó is. Most nyikorog, mint az állat. De nagyon jól megy a kicsike.

Ma azzal mentem suliba. BKV-val húsz perc az út, bikekal 10. Gyors volt, ott voltam 7.05-kor. Ami korán van. Nem akartam a suliban lógatni, inkább elmentem körülnézni a Rossevelt térre, meg a Kempinski szállóhoz. De nem volt semmi jó autó. Pont jó időben értem oda.
Aztán délelőtt eleredet az eső. Az ORB (lásd fent) megázott, szegényke. Nem baj, úgyis újra akartam zsírozni. Viszont én ott álltam egy kardigánban, meg egy zakóban. Sapkám volt, és szerencsére anyám volt olyan rendes, és arra járván behozta a suliba a dzsekim, úgyhogy megúsztam. Elindultam hazafele, egy jó barátnőm elkísért a Fővám térig. Onnan mentem vóna föl a hídra, és épp arra jött szintén két keréken az ofőm. A híd túloldalán elváltunk, ő ment fel a Gellért-hegyre, én meg a Bartókon elfele.

A bejegyzés trackback címe:

https://thefoolbassist.blog.hu/api/trackback/id/tr59983415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása