Nem is tudom

2009.03.17. 18:00

Á bmeg. Fogorvosnál voltam suli után. Fogat tömni. (Ott találkoztam egy iskolatárssal) Végül kaptam bele vmi jobbítószert, és ha három nap múlva nem fáj, egy hónap múlva mehetek vissza, véglegesen betömni. Ha három nap múlva is fáj, gyökérkezelés. Nagyon szar volt, ahogy fúrta a fogam.. ááá- persze érzéstelenített, két injekciót kaptam, mert egy nem volt elég.. Viszont még most, így három óra elteltével sem érzek sokat - beszélni szar, enni alig tudok... Fuck. Aztán hazafele frankón felhúztam az agyam. Egyszerűen azon, hogy emberek milyen fejjel tudnak szaladgálni, na de pont azt a villamost választják ki, amin én utazom... -.- Hülye köcsögök! :P
Ha ilyen fejem lenne, mint a villamos hetvenöt százalékának, röhögve rohannék a láncfűrésznek...

De délelőtt! Kedd a legszarabb nap.. de még így is jól vagyok.. A világ legszebb és legaranyosabb hölgye egész életemet megváltoztatja! Még a kedd is vidám a társaságában! Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://thefoolbassist.blog.hu/api/trackback/id/tr31008044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása